Resurse studenti

Despre parola IDM:

SCHIMBAREA parolei nu este acelasi lucru cu RESETAREA, schimbarea se realizeaza din zona “Log In”, dupa autentificare, stiind parola actuala, iar resetarea se realizeaza din zona “Forgot your Password?”.
Pentru a putea reseta parola pe selfportal.ase.ro este necesar sa va fi autentificat vreodata pe aceasta platforma pentru a seta metode de recuperare a contului(MFA cu Google Authenticator), pentru aceasta situatie transmiteti email catre it-suport @ase.ro.

Instructiunile de schimbare a parolei in selfportal.ase.ro, setare MFA dar si resetare se regasesc la adresa: https://bit.ly/3eQRQtR

Pentru accesarea platformei de schimbare/resetare a parolei IDM click aici

Fiecare student ASE are asociate 2 conturi care seamana foarte mult, dar au parola si mod de utilizare diferite:

Fiecare student ASE are asociate 2 conturi care seamana foarte mult, dar au parola si mod de utilizare diferite:

  1. Contul IDM
  2. Contul de email

Serviciile de Date si comunicatii si conturile alocate se utlizeaza respectand Politica de securitate IT in cadrul ASE: https://bit.ly/3jX5R9L

Incepand cu anul universitar 2020-2021, contul IDM si adresa de email sunt create automat, NU trebuie sa fie activate individual de catre student. Datele acestora se comunica pe adresa de email folosita la inscriere, doar pentru conturile NOI. Studentii care au avut intrerupere de studii, au revenit la alt ciclu de studii pastreaza contul anterior si parola asociata la ultima autentificare in sistem.

Contul IDM are forma numeprenumeXX unde XX reprezinta anul primului an in care a existat o inscriere+admitere finalizata cu succes. Contul IDM ramane acelasi la revenirea la studii indiferent daca a existat o pauza sau o schimbare a facultatii(valabil pentru promotiile 2012-prezent).

Contul de forma id24??m folosit la inscriere NU este contul de student, este un cont temporar al carui unic scop a fost sustinerea examenului de admitere.

  1. Contul IDM este contul care permite accesul la multiple servicii din cadrul ASE, cum sunt:

Unele platforme necesita autentificare cu sufixul „@stud.ase.ro” dupa usernameIDM, ducand la confuzia ca este vorba de adresa de email.

Astfel autentificarea pe online.ase.ro se realizeaza cu usernameIDM+”@stud.ase.ro” si parolaIDM. Pentru poparakjena19 autentificarea pe online.ase.ro se realizeaza cu username „poparakjena19@stud.ase.ro” si parolaIDM.

In aceeasi maniera se realiza conectivitatea cu serviciile Microsoft integrate, pe baza contului IDM urmat de sufix, nu pe baza emailului de student. Detalii despre serviciile Microsoft in ASE: www.net.ase.ro/microsoft

Serviciile Cloud se utilizeaza respectand Regulamentul privind resursele Cloud gestionate de catre ASE: https://bit.ly/3BuILOW

  1. Contul de email are forma IDM@stud.ase.ro, se acceseaza pe mail.google.com scriind toata adresa de email in campul „email or phone” si parolaEmail
    • Contul de email face parte din grupa de student alocata. Emailul de student este integrat cu serviciile Google pentru educatie, astfel ca profesorii pot transmite invitatii la Google Meet sau la Google Classroom pe baza acestui email.
    • Pe baza emailului de student se poate crea un cont de acces mobil(enformation) la resurse ale Bibliotecii ASE(https://biblioteca.ase.ro/) si pe baza acestuia se realizeaza autentificarea in Zoom pentru a participa la intalnirile organizate de profesori.

3. Contul Microsoft ASE a fost integrat cu cel IDM, parola setata pe selfportal.ase.ro dupa 20.09.2022 fiind comuna atat pentru contul IDM, cat si pentru cel Microsoft. Pentru conturile nou create in anul universitar 2021-2022, s-a generat o parola separata, care a fost transmisa pe emailul de student(@stud.ase.ro), dar care va deveni unica cu cea IDM dupa inrolarea MFA in selfportal.ase.ro. Detalii pe www.net.ase.ro/microsoft

Cand solicitati sprijin catre it-suport@ase.ro este recomandat sa specificati cat mai clar problema intampinata, incluzand capturi de ecran care sa includa adresa platformei accesate.

Scroll to top