Informații angajați și cadre asociate

Contul IDM de profesor permite autentificarea:
-pe calculatoarele din domeniul ASE
-la profesor.ase.ro(zona de vizualizare a orarului si a informatiilor legat de activitatea didactica)
-la selfportal.ase.ro (portal de autogestionare a parolei IDM – instructiuni folosire: https://bit.ly/3eQRQtR)
-la reteaua Wi-FI ASE SECURE
-la online.ase.ro, cu username insotit de sufixul „@ase.ro„(portal de publicare materiale si sustinere ore online – cand este cazul)
-la fpo.ase.ro doar din reteaua ASE, posibil si prin VPN (portal de raportare a activitatii desfasurata in regim de Plata cu Ora)
-username-ul se foloseste la SIMUR impreuna cu o a II-a parola care este transmisa de catre depinfo @ase.ro(SIMUR este accesibil doar din interiorul ASE)
-la VPN

ParolaIDM poate fi schimbata folosind sefportal.ase.ro (instructiuni: https://bit.ly/3eQRQtR). Este recomandat ca parola sa aiba minimum 8 caractere, sa se alterneze litere mari si mici, sa existe cel putin o cifra si cel putin un caracter special.
Daca considerati ca este necesara schimbarea urgenta a parolei, o vom reseta la cererea dumneavoastra.

Serviciul VPN se adreseaza diferit acum, este dedicat exclusiv cadrelor didactice, solicitati instructiuni de la adresa it-suport@ase.ro folosind emailul institutional.

Cerere de cont pentru cadru didactic asociat
Instructiuni stergere Cookies FPO
Instructiuni FPO
Alte instructiuni utile

Emailul se acceseaza pe mail.google.com scriind intreaga adresa de email in primul camp, si parola in campul urmator.
Emailul este integrat cu serviciile Google pentru educatie, astfel ca profesorii pot sa transmita invitatii la Google Meet sau la Google Classroom pe baza acestui email. Pe baza emailului institutional se poate crea un cont de acces mobil la resurse ale Bibliotecii ASE(enformation). Parola contului de email poate fi schimbata din meniul setari.

Scroll to top